22 feb, 2016

Toonaangevende financiële dienstverlener kiest Progress voor veilige dataverwerking

"Veiligheid en operational excellence hebben altijd hoog op de agenda van de financiële dienstverleners gestaan . Door de aard van hun bedrijf, metinbegrip van het verwerken van grote hoeveelheden zeer vertrouwelijke gegevens, is het kiezen van een betrouwbare data-connectiviteit partner een van de belangrijkste beslissingen die een financiële organisatie kan maken", zegt Mark Armstrong , Vice President en Managing Director EMEA bij Progress. "We zijn blij dat de Zweedse Export Credit Corporation voor Progress gekozen heeft vanwege ons jarenlange succes met het leveren van solid data-connectiviteit mogelijkheden."

"De Progress DataDirect oplossing voldeed aan onze complexe technische behoeften van grote hoeveelheden data van de klant op te halen . Met zijn uitgebreide ODBC API dekking, kunnen we gemakkelijk data van  Oracle in onze Fidelity / Lansa applicatie overzetten, waardoor we ons kunnen concentreren op  rapportages en de verwerking van financiële klantgegevens ", zegt Helene Olsson , IT Solution Manager , de Zweedse Export Credit Corporation.

Lees het hele bericht op: