16 jan, 2018

SuperConcepts zet Progress in om haar digitale transformatie-strategie te stimuleren

OpenEdge klant standariseert web aanwezigheid op Progress Sitefinity en ontwikkelt mobiele apps op basis van Progress Telerik Developer tools

Progress (NASDAQ: PRGS), de toonaangevende leverancier van toepassingsontwikkeling- en implementatietechnologieën, maakt bekend dat SuperConcepts, een leverancier van software en services voor zelfbeheerde superfondsen (SMSF), op meerdere Progress®-technologieën standariseerd om de inspanningen op het gebied van digitale transformatie te versnellen.

"We hebben acht overnames doorgemaakt en hadden veel overlappende systemen. We moesten ons consolideren op de beste platforms voor ons bedrijf", aldus Kurt Groeneveld, Chief Technical Officer van SuperConcepts.

"We hebben Progress® OpenEdge® al vele jaren gebruikt voor de back-end van onze applicatie vanwege de betrouwbaarheid, dus standaardisering van OpenEdge-technologie was een gemakkelijke keuze. We hebben ook een aantal nieuwe mogelijkheden van Progress toegevoegd om de moderne functies te leveren die onze klanten eisen."
De Australische 'superannuation' (of pensioen) markt heeft een verandering ondergaan. Consumenten eisen niet alleen altijd en overal toegang tot hun financiële accounts, ze verwachten ook de modernste digitale ervaringen op elk type apparaat.

In het kader van haar inspanningen om op maat gemaakte digitale ervaringen aan haar klanten te leveren, heeft SuperConcepts het Progress® Sitefinity ™ webcontentmanagementplatform geselecteerd. . Deze levert een responsieve webervaring en personaliseert inhoud op basis van ervaringen. SuperConcepts koos ook de Progress® Telerik® ontwikkeltools om hiermee hun klanten in staat te stellen snel mobiele applicatie-interfaces te creëren die een rijke ervaring bieden aan eindklanten.

"Het aanbieden van moderne digitale klantervaringen over elk apparaattype is van cruciaal belang voor onze klanten. Met de Sitefinity- en Telerik-technologieën van Progress kunnen we deze behoefte op het web en op mobiele platformen waarmaken", vervolgde Groeneveld. "Progress is al lange tijd een vertrouwde partner voor ons en hun visie op de toekomst van applicaties is perfect afgestemd op waar wij en onze klanten naartoe willen."

"Om concurrerend te blijven, moeten organisaties vandaag de dag de modernste web- en mobiele ervaringen bieden. De bedrijfskritieke systemen die erachter zitten, moeten betrouwbaar, veilig en altijd beschikbaar zijn", zegt John Ainsworth, Senior Vice President van Core Producten, Progress.
"SuperConcepts is een goed voorbeeld van hoe een organisatie nieuwe succesen behaalt en groei kan bereiken door deze 'systems of record en nieuwere 'systems of engagement' zo af te stemmen dat het hun klanten in staat stelt om klanten te verwerven, te behouden en te bedienen."

Klik hier voor meer informatie over het verhaal van SuperConcepts of bekijk extra successen van klanten op https://www.progress.com/customers.