3 jun, 2018

Progress Sitefinity 11 levert aansprekende webervaringen met nieuwe productiviteitsniveaus voor marketeers en ontwikkelaars

Nieuwe release levert snelheid, flexibiliteit en een moderne ervaring op het gebied van content management in combinatie met de beste development toolset voor een snelle time-to-market

Rotterdam, 04 juni 2018 - Progress (NASDAQ: PRGS), de toonaangevende leverancier van technologieën voor applicatieontwikkeling en implementatie, introduceert Progress® Sitefinity™ 11, de web experience management oplossing van Progress. Deze release biedt ontwikkelaars en marketeers de tools die nodig zijn om snel gepersonaliseerde, aanpasbare webervaringen te bouwen en te leveren. De nieuwe release levert een vereenvoudigde krachtige content en experience management toolset, binnen een visuele en gemakkelijk te gebruiken interface die marketeers productiever en effectiever maakt. Bovendien biedt Progress nu implementatie in één klik, en een reeks ontwikkelingshulpmiddelen waardoor nieuwe websites sneller op de markt gebracht kunnen worden.

“Om succesvol te zijn moeten organisaties gepersonaliseerde content leveren die voldoet aan de behoeften en voorkeuren van de eindgebruiker. Dit is alleen mogelijk met een krachtige, flexibele oplossing die het mogelijk maakt om snel campagnes te lanceren die in real time herhaald kunnen worden”, stelt John Ainsworth, Senior Vice President Core Products bij Progress. “Dankzij deze nieuwe release stelt Progress Sitefinity marketingprofessionals in staat om een eenvoudige, krachtige interface te gebruiken. Daarnaast stelt het ontwikkelaars in staat om de backend eenvoudig te beheren met de beste UI-toolsets in combinatie met geautomatiseerde functionaliteit voor eenvoudige cloud-implementaties.”

Nieuwe functies in Sitefinity zijn:

  • Voor marketeers:
    • Een verbeterde ervaring op het gebied van contentcreatie en -beheer met een specifiekere interface voor gestroomlijnde productiviteit.
    • Het ontwerp van de gebruikerservaring versnelt de contentcreatie en -beheer wanneer er meerdere personen betrokken zijn binnen het content-proces.
    • Het vermogen om intelligente, naadloze ervaringen te bieden over meerdere kanalen en gebruik te maken van kunstmatige intelligentie en machine learning om ervaringen te verbeteren en de conversie van leads te verhogen.
    • Een desktop-achtige ervaring versnelt de adoptie bij bestaande medewerkers en zorgt ervoor dat ook nieuwe medewerkers er snel mee aan de slag kunnen.
  • Voor ontwikkelaars:
    • Cloud-implementatie met één klik, voornamelijk door het automatiseren van taken op een lager niveau.
    • Tools om ontwikkelaars te helpen bij het creëren van innovatieve digitale op MVC-gebaseerde ervaringen.
    • Een gemoderniseerde en op Angular-gebaseerde beheeromgeving die de integratie van vereenvoudigde API-diensten op maat, zoals kunstmatige intelligentie of machine learning, mogelijk maakt.
Progress Sitefinity is een toonaangevende web experience management oplossing die organisaties in staat stelt om content en klantinteracties te beheren via alle kanalen en touchpoints binnen de klantreis. Met mogelijkheden als personalisatie, het beheren van meerdere sites, publiekssegementatie en marketingattributie stelt Sitefinity organisaties in staat om effectievere webervaringen sneller en eenvoudiger te leveren. Sitefinity wordt wereldwijd gebruikt voor 10.000 websites van ondernemingen in verschillende sectoren van financiële en overheidsdiensten tot detailhandel en entertainment. Sitefinity wordt erkend als ‘Leader’ in G2 Crowd’s Grid® voor Web Content Management.


Share this press release: