imperativesbg-1

De klantervaring optimaliseren

Of u het nu wilt of niet, de kwaliteit van de digitale ervaring die u uw klanten biedt, heeft een sterke invloed op hoe zij uw organisatie beoordelen. Hun digitale interactie met uw bedrijf – via web, mobiel, reclame, verkoper, etc. – heeft rechtstreeks effect op hun aankoopgedrag en hun houding tegenover uw organisatie.

Elke digitale transformatie die u onderneemt, dient te beginnen met het zo moeiteloos mogelijk maken van het traject dat de klant aflegt. Maak het klanten gemakkelijk om u te vinden, om onderzoek naar uw organisatie te doen en om iets bij u te kopen.

Omdat elk traject uniek is, moeten uw systemen, personeel en processen goed op elkaar zijn afgestemd om de cruciale doelstelling te ondersteunen: het succes van de klant.


66% ziet verbeterde klanttevredenheid als een indicatie van digitale transformatie succes 
The State of Digital Business – Massive State of Denial Will Lead to your Extinction, Progress Wereldwijd Enquête

Hoe kunt u speciale klantervaringen bieden?

‘De klant is koning’ is qua strategie een eenvoudig concept, maar is in de praktijk vaak lastig te implementeren. Er is doordachte coördinatie van personeel, technologie en processen voor nodig. Om te beginnen dient u het volgende te doen:

  • Uw systemen koppelen

    Leg het hele traject van de klant vast via uw back-end en front-end systemen voor verslaglegging, interactie, automatisering en analyse.
  • Weloverwogen beslissingen nemen

    Gebruik business intelligence in uw besluitvormingsproces en bij het opstellen van uw digitale strategie.
  • Samenwerking tussen teams bevorderen

    Laat uw afdelingen samenwerken met IT-teams, zodat u uw klanten beter van dienst kunt zijn.
  • Ontwikkelaars de ruimte geven

    Geef de productiviteit van ontwikkelaars/IT een boost door tools te gebruiken die uw ontwikkelingscapaciteit en online flexibiliteit vergroten.

Als u dit allemaal weet te bereiken, bent u in staat om omni-channel boeiende en consistente ervaringen te bieden waar de concurrentie jaloers op zal zijn.

Hoe kan Progress u helpen?

Goede digitale ervaringen zijn belangrijk, maar hoe maakt u ze. Veel van het werk wat hiervoor nodig is kan worden verlicht door digitale platformen die content makers bevrijden van het hebben van technische vaardigheden. Zo hebben ze tijd voor:

  • Het creëren van mooie omni-channel web en mobile experiences
  • Het optimaliseren van de digitale ervaring voor iedere klant of 'persona'
  • Actie te ondernemen naar aanleiding van inzichten verschaft door analytics tools die zijn ontworpen om te worden gebruikt en niet enkel te worden gecompileerd
  • Het efficiënter werken door inzet van cloud toepassingen die de administratieve rompslomp van infrastructuur, virtual machines en DevOps wegnemen.

DigitalFactory

Optimaliseer uw websitebeheer

Explore solution

Nieuw & Trending

No Compromise Digital Transformation- Small
Article

No-Compromise Digital Transformation

What does Digital Transformation really mean? In post eight of our series, learn why it's essential to engage your employees as well as your customers.

Are Businesses Living In Digital Denial Thumbnail
infographic

Are Businesses Living in Digital Denial?

Report on a global survey of 700+ digital decision makers conducted by Loudhouse

trend-5
survey report

The State of Digital Business

Key insights and findings from global IT decision makers about the digital challenges and business impacts they're experiencing as they attempt to transform.

abstract-00

Start vandaag. Wij staan klaar om u te helpen.

Contacteer ons voor meer informatie of een afspraak.