ROC Tilburg

roctilburg_logo_secondary
ROC Tilburg bouwde op basis van Progress Sitefinity een mobiele website voor hun meer dan 10.000 leerlingen verdeeld over 16 scholen en 150 opleidingen.  Helen Suykerbuyk, hoofd Marketing & Communicatie van ROC Tilburg legt uit waarom.

Challenge

ROC Tilburg wilde een moderne website die geïntegreerd was met andere 
en die goed zou werken op alle mobiele apparaten


Solution

I.s.m. Digital Agency Estate en op basis van Progress Sitefinity werd een nieuwe mobiele website gebouwd  die geïntegreerd is met meerdere interne systemen.

Result

Een moderne mobiele website die studenten en ouders helpt bij het vinden van de juiste studie en informatie. De website won 'The Website of the Year award' in 2015.

Story

ROC Tilburg heeft een breed lesaanbod en verzorgt zo’n 150 verschillende opleidingen
verdeeld over 18 locaties. Kenmerkend voor deze onderwijsinstelling is de persoonlijke
benadering naar studenten. Ieder jaar behalen 3.500 studenten hun mbo-diploma
bij ROC Tilburg.

ROC Tilburg was op zoek naar een nieuwe website die geïntegreerd is met onderwijsoplossingen als Summit, Educus en Icares. De website moest daarnaast een
studentenportal bevatten en goed werken op mobiele apparaten

Digital Agency Estate heeft voor ROC Tilburg een website ontwikkeld met Progress Sitefinity vanuit de gedachte dat de informatie altijd en overal te raadplegen moet zijn. ROC Tilburg heeft nu een intuïtieve website die naadloos aansluit op de behoeften van de (potentiële) studenten en ouders die voornamelijk gericht zijn op het vinden van informatie over cursussen en opleidingen dat hun helpt bij het maken van de juiste studiekeuze.
DEEL DIT VERHAAL:
abstract-00
Lees meer

Klantverhalen