Webinar: Personalisatie van de Customer Journey

Conversies verhogen met behulp van Predictive Analytics

Je kunt website bezoekers langer boeien en tot de gewenste acties drijven met op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie. Gelukkig zijn er tegenwoordig eenvoudig te gebruiken enterprise systemen die dit mogelijk maken.

In ons webinar op 14 maart, laten we zien hoe je  met het populaire Web Content Management (WCM) platform Progress Sitefinity:

  • Eenvoudig webpagina's maakt, edit en beheert
  • Content personaliseert (bijvoorbeeld voor locatie of op persona's)
  • Inzage krijgt in nauwkeurige voorspellingen van online bezoekersgedag (Predictive Analytics)
  • Conversies verder verhoogt doordat machine-based learning functionaliteit de voor de bezoeker meest relevante inhoud aanbeveelt tijdens het website bezoek (Prescriptive Analytics).
bilyana-ivanova

Bilyana Ivanova

Senior Digital Marketing Technology Expert 

De presentatie en demonstratie zal worden gedaan door Bilyana Ivanova. Bilyana is sinds 2012 werkzaam bij Progress als expert en consultant op het gebied van CMS en Digital Experience Cloud.



Progress Sitefinity

Succesvolle organisaties als NASA, Chevron, Expedia, PepsiCo, Panasonic, Roche en meer vertrouwen op Progress Sitefinity om ervaringen van klanten over meerdere digitale kanalen te optimaliseren. Het innovatieve digitale marketing platform biedt superieure gebruiksvriendelijkheid voor de marketing, krachtige mogelijkheden voor IT en een sterke multisite en meertalige ondersteuning.

Sitefinity CMS 
Online CMS (contentmanagementsysteem) dat zeer gebruiksvriendelijk is voor de marketeer en sterke integratie en mobiele mogelijkheden aan IT biedt. Zo kan je een boeiende website maken met een goede customer experience. 

Sitefinity Digital Experience Cloud
Digital Marketing Platform waarmee u elke stap van het klanttraject (Customer Journey) kunt vormgeven, volgen en analyseren.

Gratis proberen of demo aanvragen.

Registeer

Webinar Dinsdag, 14 Maart,
11 Uur