19 nov, 2013

Wayfare moderniseert applicaties met Progress Pacific

Nieuwe PaaS-oplossing van Progress Software helpt bedrijven om met hun software te anticiperen op technologische veranderingen

Rotterdam
19-Nov-2013

Wayfare is de eerste EMEA-brede service delivery partner voor het nieuweProgress® Pacific™ platform-as-a-service (PaaS). De Nederlandse onderneming, gevestigd in Roemenië, biedt kosteneffectieve near-shore software oplossingen voor uiteenlopende bedrijven, waaronder Rentokil, in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA).

Wayfare maakt gebruik van het Progress Pacific platform om klanten en partners te laten profiteren van nieuwe mobile, cloud en data-integratie technologieën door het moderniseren van zowel Progress als niet-Progress gebaseerde applicaties. Met gebruik van de Progress Pacific tools is het team van Wayfare erin geslaagd om nieuwe sets business rules toe te voegen aan bestaande applicaties. Door deze aanpak en het hergebruiken van bestaande logica kan men kosteneffectief verouderde applicaties vernieuwen. Hiermee wordt de bruikbaarheid van de applicaties voor huidige en toekomstige gebruikers gegarandeerd en kunnen klanten aanhaken bij de laatste zakelijke en technologietrends.

Wim Martens, CEO bij Wayfare stelt: “Wij zien dat er momenteel weer meer interesse is in applicatie modernisatie bij bedrijven. Het management is zich bewust van het feit dat zij hun applicaties moeten moderniseren om hun concurrentiepositie te behouden of verstevigen, maar willen dit wel op een kosteneffectieve manier doen. Progress Pacific biedt niet alleen ons de juiste tools, maar helpt onze klanten ook om zelf hun applicaties aan te passen naar hun specifieke behoeften. Zonder dat hier diepgaande programmeerkennis voor nodig is. Hierdoor zijn wij in de unieke situatie een concurrerend platform te kunnen bieden dat voorziet in de wensen van onze klanten en hen helpt om nog betere en effectievere software te maken. Door deze werkwijze hebben wij reeds nieuwe klanten aangetrokken die verouderde technologie gebruikten. Dit toont ook aan dat we toegevoegde waarde bieden.”

Mark Armstrong, Vice President en Managing Director EMEA bij Progress Software stelt: “Wij zijn zeer verheugd dat Progress een vertrouwde technologiepartner voor Wayfare is in alle landen waar zij actief zijn. De verschillende tools van Progress Pacific zorgen voor de flexibiliteit en het vertrouwen waar bedrijven naar op zoek zijn. Dit is ook wat softwarehuizen nodig hebben om hun applicaties te verbeteren. Wayfare, hun klanten en partners zijn nu in staat om effectiever om te gaan met de steeds veranderende technologiemarkt.”

Over Wayfare

Wayfare helpt bij het succesvol oplossen van de uitdagingen waar klanten mee geconfronteerd worden. Wayfare is ervan overtuigd dat het samenbrengen van de juiste componenten binnen één ontwikkelomgeving zorgt voor een hogere productiviteit en een efficiënter en effectiever gebruik van technische en business resources.

Wayfare ontwikkelt softwareoplossingen en zakelijke applicaties en maakt hierbij gebruik van moderne technologieën zoals Progress OpenEdge (ABL, BPM en Corticon), sky & cloud computing, tablet- en smartphone-ondersteuning, .Net en Java. Wayfare is gewend om te werken in een hybride omgeving en te integreren met reeds aanwezige systemen, omdat de ervaring leert dat integratie van verschillende omgevingen cruciaal is bij het optimaal benutten van de voordelen van iedere omgeving. Door de juiste componenten samen te brengen in één omgeving wordt de productiviteit verbeterd en hierdoor worden de resources nog efficiënter ingezet. Voor meer informatie over Wayfare: www.wayfare.ro, of per mail: business@wayfare.ro of telefonisch: +31 (0)6 55831926, +31 (0)6 55831926

Over Progress Software
Progress Software Corporation (NASDAQ:PRGS) vereenvoudigt de ontwikkeling, de implementatie en het beheer van zakelijke applicaties op iedere smartphone, tablet, desktop of laptop, zowel lokaal als in de cloud. Dit met minimale complexiteit van IT en een lage total cost of ownership. Meer informatie:www.progress.com/nl

Volg Progress Software op Twitter: @ProgressSW_BNL