2 okt, 2013

Progress Software stelt Mark Armstrong aan als Vice President en Managing Director van EMEA

Rotterdam
02-Okt-2013

Progress Software (NASDAQ:PRGS) heeft Mark Armstrong aangesteld als Vice President en Managing Director van de EMEA-regio. In deze nieuwe positie is hij verantwoordelijk voor het realiseren van groei en de zakelijke doelen. Armstrong trad in 2008 in dienst bij Progress en vervulde hiervoor de rol van Regional Vice President in de UK en EMEA en daarvoor bekleedde hij diverse wereldwijde managementfuncties.

Armstrong heeft meer dan 25 jaar sales-ervaring in de technologie- en software markt. Hierdoor neemt hij veel expertise mee in zijn nieuwe rol. In zijn nieuwe rol is hij tevens verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling en het identificeren van nieuwe mogelijkheden in de markt. Voordat Armstrong in dienst trad bij Progress, was hij Sales en Marketing Director bij LexisNexis Visualfiles. Daarvoor werkte hij bij B2BSolutionsOnline als Managing Director.

“Onze klanten en partners in de EMEA-regio hebben te maken met de uitdaging dat zij applicaties steeds sneller moeten ontwikkelen en uitrollen. Zij maken gebruik van de Progress-technologie om hun zakelijke ideeën te realiseren”, zegt Andy Zupsic, Senior Vice President, Global Field Operations bij Progress Software. “Mark kent onze klanten en partners erg goed en dit is zeer waardevol voor Progress. Het helpt ons bij het versterken van deze relaties en het aangaan van nieuwe partnerships in de regio.”

“Progress Software hecht veel waarde aan het opbouwen van een sterke relaties met klanten en partners waarbij Progress hen helpt om de productiviteit en efficiëntie te vergroten”, voegt Mark Armstrong toe. “Ik zie grote kansen in de EMEA-regio en ik kijk er naar uit om ervoor te zorgen dat steeds meer organisaties cloud, mobiel en andere technologieën in kunnen zetten om indrukwekkende zakelijke applicaties te ontwikkelen en in te zetten op elk gewenst platform.”

Overige informatie: