24 okt, 2016

Progress lanceert digitale transformatie-oplossing DigitalFactory

Cloud-platform helpt bedrijven met het stimuleren van digitale flexibiliteit en het leveren van een uitdagende klantervaring

Rotterdam, 24 oktober 2016 – Progress (NASDAQ: PRGS) heeft Progress DigitalFactory gelanceerd. Met deze cloudgebaseerde digitale transformatie-oplossing kunnen IT-medewerkers, ontwikkelaars en marketeers beter samenwerken om aantrekkelijke klantervaringen te bieden die voldoen aan de huidige snelheid van de bedrijfsvoering op wereldwijde schaal. Met Progress DigitalFactory kunnen wereldwijd opererende ondernemingen die meerdere merken voeren, aan alle eisen voldoen om concurrerend te blijven. Daarnaast kunnen deze bedrijven nu aan de klantverwachting voldoen door middel van een consistente en gepersonaliseerde ervaring via alle digitale contactpunten.

Gartner zegt hier het volgende over: “Digitale bedrijfsinitatieven worden steeds omvangrijker, waardoor Chief Information Officers, Chief Data Officers en digitale leiders een centrale rol vervullen in het creëren van nieuwe, meetbare bedrijfswaarde. Deze leiders kunnen digitale technologieën verbinden met flexibele bedrijfsmodellen, om de groei van het bedrijf te stimuleren. Digitale technologieën vergroten de waarde van traditionele producten en diensten door het gebruik van data, content, algoritmes, analytics en de verbanden tussen marktdeelnemers in een digitaal ecosysteem.”¹

Voor marketeers, ontwikkelaars en IT-medewerkers is het een uitdaging om snel en efficiënt digitale assets te creëren en te beheren, terwijl daarbij een consistente en gepersonaliseerde klantervaring moet worden geleverd. Elke groep heeft zijn eigen zorgen die aandacht nodig hebben en moeten effectief worden beheerd om de bedrijfstransformatie te stimuleren.

DigitalFactory helpt organisaties met het benaderen van klanten op een zinvolle manier. Dit resulteert in hogere conversie, meer loyaliteit en een verbeterde omzet. In tegenstelling tot traditionele oplossingen, biedt Progress:

• Optimale klantwaarde: Terwijl anderen praten over het leveren van “onmi-channel” maar er niet in slagen een optimale ervaring over alle kanalen heen te bieden, biedt Progress DigitalFactory een vereenvoudigde levering van omnichannel-ervaringen, waaronder de optie om native mobile mogelijkheden te bieden met een enkelvoudige benadering. Hierdoor kunnen klanten nieuwe waarde, omzet en bedrijfsresultaten realiseren.
  • Digitale- en bedrijfsflexibiliteit: Bestaande benaderingen dwingen organisaties om kansen in de markt te verspillen omdat ze niet snel genoeg kunnen leveren. Progress DigitalFactory biedt IT een oplossing voor infrastructuuruitdagingen. Daarnaast bevordert het de samenwerking tussen marketing en technologie die nodig is om digitale ervaringen te bieden die aansluiten bij de snelheid waarin het bedrijf moet ontwikkelen.
  • Wereldwijde merkwaarde: Traditionele oplossingen zijn niet ontworpen voor wereldwijde schaalbaarheid, hetgeen leidt tot het verbleken van de reputatie. Progress DigitalFactory ondersteunt de schaalbaarheid voor technologie en bedrijfsvoering, die nodig is om consistente ervaringen te bieden in verschillende markten, producten, diensten en regio’s.

“In het afgelopen jaar hebben we de basis gelegd voor Progress DigitalFactory, waarbij we gebruik hebben gemaakt van onze vaardigheden en bewezen assets op gebied van web content, mobiliteit en data. We hebben geïnvesteerd in de toekomst van onze klanten. Ze kunnen nu snel innoveren door de geavanceerde mogelijkheden van DigitalFactory, die flexibiliteit van het bedrijf en beheer stimuleren”, aldus Michael Benedict, Chief Product Officer, Progress. “Progress DigitalFactory is een cloudgebaseerde oplossing waarmee technologie- en marketingteams op een lijn komen en kunnen bouwen aan klantervaringen op een manier die traditionele CMS en eerste generatie experience platformen simpelweg niet kunnen bieden.”

“Verschillende ‘digital first’ bedrijven hebben met deze aanpak traditionele industrieën op hun kop gezet. De moderne klant heeft veel keuzemogelijkheden en merken moeten vechten om zijn aandacht. Bedrijven die dit niet in de gaten houden, maar wel uitgaan van klantervaring als fundament van hun strategie, zullen snel achteropraken”, zegt Mark Armstrong, vice president en managing director, EMEA bij Progress. “DigitalFactory geeft bedrijven van iedere grootte de flexibiliteit om te reageren op veranderingen in de markt. Het biedt ontwikkelaars, IT-medewerkers en marketeers de mogelijkheid om samen te werken op een naadloze en schaalbare manier, om zo uitdagende klantervaringen te bieden waardoor klanten terugkomen.”

Progress DigitalFactory is nu beschikbaar. Voor meer informatie kunt u terecht op: https://www.progress.com/digitalfactory