19 mrt, 2015

Progress introduceert nieuwe digital marketing control room

Telerik Sitefinity CMS en Sitefinity Digital Experience Cloud worden gecombineerd om customer journey te personaliseren

Rotterdam, 19 maart 2015 – Progress (NASDAQ: PRGS) heeft het Telerik® Sitefinity™-platform vernieuwd. Binnen het platform combineert Progress Telerik Sitefinity CMS en het nieuwe Telerik Sitefinity Digital Experience Cloud (DEC) wat een digital marketing control room vormt. Marketingteams kunnen op deze manier gepersonaliseerde customer journeys faciliteren op verschillende devices en online kanalen.

Met de digital marketing control room voorziet Progress in een gecentraliseerde opslagplaats voor data uit verschillende systemen over individuele klantinteracties. Hiermee kunnen digital marketeers beter inschatten wat de vervolgstappen van die klanten zijn en gepersonaliseerde acties uitzetten via het CMS-systeem. Van zowel de anonieme sitebezoeker als de bekende klant kan de software elke stap van de customer journey meten en geeft de oplossing aanbevelingen om de conversies te verbeteren.

De grootste voordelen van de digital marketing control room zijn:
• De mogelijkheid om omnichannel informatie te verzamelen: De dataconnectoren kunnen informatie over klantinteractie extraheren uit Telerik Sitefinity CMS, Salesforce.com, Marketo, Microsoft SharePoint, Microsoft Dynamics en andere bronnen. De verzamelde gegevens worden opgeslagen in Telerik Sitefinity DEC.
• Verbeterd inzicht: Telerik Sitefinity DEC maakt gebruik van geautomatiseerde meetmethodes om de manier waarop groepen klanten en prospects interacteren binnen de diverse kanalen in kaart te brengen. Hierdoor krijgen marketeers een beter inzicht.
• Real-time data: De oplossing toont trends die het mogelijk maken voor marketeers om hun acties specifiek te targetten en campagnes real-time aan te passen aan veranderingen. Telerik Sitefinity DEC biedt voorspellingen om het succes van campagnes te vergroten. Telerik Sitefinity CMS biedt marketeers de mogelijkheid om marketingprogramma’s te personaliseren en optimaliseren of webpagina’s direct te herstructureren om zo gebruikers een gepersonaliseerde customer journey te kunnen bieden.
Telerik Sitefinity DEC is volledig nieuw in het aanbod van Progress. Deze oplossing bevat ander andere:
• Persona-beheer: identificeren en targetten op basis van bezoekersactiviteiten, ook bij anonieme bezoekers
• Integratie met externe databronnen: een 360-graden overzicht van klantinteracties, zowel online als offline
• Verbeterde klantanalyses (voorspellend en gebaseerd op ervaring): de mogelijkheid om online en offline conversiedoelstellingen te definiëren om zo strategieën direct te kunnen meten en aanpassen.
• Geautomatiseerde leadgeneratie en -beheer: de onderverdeling van leads die op korte termijn voor succes kunnen zorgen en leads die langer lopen wordt helder weergegeven in een centraal beheerd framework en is toegankelijk voor alle sales- en marketingteams.

Progress Software Corporation (NASDAQ:PRGS) vereenvoudigt de ontwikkeling, de implementatie en het beheer van bedrijfsapplicaties op iedere smartphone, tablet of laptop, zowel lokaal als in de cloud. Dit met minimale complexiteit van IT en een lage total cost of ownership. Meer informatie: www.progress.com/nl

Volg Progress Software op Twitter: @ProgressSW_BNL

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met LEWIS, Global Public Relations
E-mail: progressNL@lewispr.com