6 jul, 2015

Progress en Logi Analytics Partner lanceren Progress OpenEdge Analytics 360

Uitgebreide, krachtige analytics oplossing voor Progress OpenEdge klanten en partners

Progress en Logi Analytics, een leider in self-service analytics, hebben samen  Progress OpenEdge® Analytics360 gelanceerd, een nieuw aangepast analytics platform om klanten te helpen hun operationele gegevens te ontsluiten en analyseren.
Bedrijven willen  best-of-breed analytics in het hart van hun applicaties. De combinatie van de technologie van Progress en Logi Analytics biedt klanten nu een uitgebreid, krachtig next-generation  analytics oplossing.

"Door de toegenomen hoeveelheid gegevens die zijn opgeslagen in administratieve systemen, hebben onze OpenEdge klanten analytics en business intelligence als hun hoogste prioriteit" zegt Jerry Rulli, President van de OpenEdge business unit bij Progress. "Het OpenEdge Analytics360 platform combineert toonaangevende business intelligence en data-tools.  Voorbereide templates zorgen daarenboven voor een snelle implementatie, lagere kosten en kortere terugverdientijd. Dit geeft de OpenEdge Analytics360 platform een duidelijk voordeel ten opzichte van traditionele BI-tools."

Analytics zijn niet te standaardiseren. Eindgebruikers moeten toegang  krijgen tot de gegevens die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben, zonder technische bijstand," zei Brett Jackson, President en CEO, Logi Analytics. "We zijn blij om met de Progress intuïtieve selfservice analytische functionaliteit te kunnen bieden die is afgestemd op de specifieke rollen en vaardigheden van de verschillende zakelijke gebruikers."

Belangrijkste kenmerken van de Progress OpenEdge Analytics360 platform zijn onder meer:
• Een compleet assortiment van self-service analytics, van dashboards tot rapporten, eindgebruiker authoring en visuele analyses.
•Flexibel aanpasbare interface met geavanceerde data visualisaties en feature-rijke rapportage.
• Flexibele beveiligingsinstellingen en opties.
• Aangepaste output formaten om aan complexe eisen te voldoen.
• Ingebouwde KPI’s voor een snelle en gemakkelijke integreerbare oplossing voor ISV applicaties.
• Service aanbod van Progress Bravepoint voor opleiding, begeleiding en een BI Blueprint

Voor meer informatie over OpenEdge Analytics360, klik hier.