31 okt, 2013

Grootste Progress User Group-bijeenkomst binnenkort in Brussel

Rotterdam
31-Okt-2013

Op 7 en 8 november organiseert de onafhankelijke Progress User Group (PUG) hun grootste EMEA-evenement ooit gehouden: EMEA PUG Challenge. De bijeenkomst vindt plaats in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel.

De EMEA PUG Challenge ontvangt vele honderden ontwikkelaars, partners en eindgebruikers die gezamenlijk best-practice sessies volgen over applicatieontwikkeling en data-integratie, inclusief de laatste mobiele en cloud-technologieën. De grootste publiekstrekkers zijn de Progress experts en executives die aanwezig zijn om te vertellen over de recent geïntroduceerde Platform as a Service van Progress: Progress® Pacific™. Het evenement volgt op de grote gebruikersbijeenkomst Progress Exchange begin oktober in Boston, waar Progress tevens zijn nieuwe merkidentiteit onthulde net als nieuwe updates en het nieuwe, innovatieve community forum.

Lees het volledige Engelstalige persbericht hier:

Progress Corporate Blog
Progress App Dev Blog
Progress DataDirect Blog
Volg de conversatie over Progress Pacific via #PRGSPacific en #PaaS
Volg Progress Software op Twitter, Facebook, LinkedIn en Google+
Volg Progress DataDirect op Twitter, Facebook, LinkedIn en Google+
Bekijk de Progress RebelMouse page voor alle recente updates van de Progress social media-pagina’s op één plek

Over Progress Software
Progress Software Corporation (NASDAQ:PRGS) vereenvoudigt de ontwikkeling, de implementatie en het beheer van zakelijke applicaties op iedere smartphone, tablet, desktop of laptop, zowel lokaal als in de cloud. Dit met minimale complexiteit van IT en een lage total cost of ownership. Meer informatie:www.progress.com/nl

Volg Progress Software op Twitter: @ProgressSW_BNL

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met Rogier Heemskerk van LEWIS, Global Public Relations