25 okt, 2016

Frost & Sullivan kent Progress de Customer Value Leadership Award 2016 toe

Het begeleidende rapport spreekt over Progress OpenEdge als "een van de meest collaboratieve, uitgebreide en geïntegreerde applicatie-ontwikkeling platforms op de markt"

Frost & Sullivan heeft Progress de Customer Value Leadership Award 2016 toegekend in de categorie voor enterprise applicatie ontwikkelingsplatformen voor de industrie. Het innovatieve applicatie-ontwikkeling platform van Progress stelt klanten in staat om mooie on-premise, cloud of hybride toepassingen te bouwen en moderniseren, en ze te implementeren over elk platform en mobiel apparaat. Met een indrukwekkende ‘renewal rate’ van meer dan 90 procent, komt Progress effectief tegemoet aan de veranderende klanteisen in het nieuwe digitale tijdperk van enterprise applicatie-ontwikkeling.

In het afgelopen jaar heeft Progress de mogelijkheden van het OpenEdge-platform strategisch versterkt en is het ondersteuning blijven bieden aan de verschillende eindgebruikersmodellen van haar klanten. Volgens het rapport, "Door de vereenvoudiging en stroomlijning van de snelle ontwikkeling, implementatie, integratie en beheer van de mondiale enterprise bedrijfstoepassingen, is Progress succesvol ingegaan op de eisen voor de huidige en toekomstige zakelijke applicaties in één platform." Frost & Sullivan zegt over het Progress OpenEdge-platform: 'biedt klanten een enorm aantal opties en vrijheid om die componenten te kiezen die het beste passen bij hun verschillende behoeften en beperkingen. Daarnaast wijzen het gebruiksgemak, lage cost of ownership, minimale IT-complexiteit, korte tijd tot oplevering / snelle time-to-market, hoge prestaties en stabiliteit, en de goede klantrelaties duidelijk op de unieke waarde propositie die Progress biedt."

Voor deze prijs evalueren Frost & Sullivan analisten de genomineerden op twee belangrijke factoren: klant impact en business impact. Deze evaluaties worden vervolgens in een Decision Support Scorecard gezet. Progress ontving de hoogste score van 9,5 / 10, een volledige 1,5 punten hoger dan zijn naaste concurrent, die een score van 8,0 / 10 had. "We zijn vereerd om te worden erkend als een enterprise applicatie-ontwikkeling platform leider voor het leveren van uitzonderlijke waarde voor onze klanten", aldus Colleen Smith, Vice President en General Manager voor Progress OpenEdge, Progress. "Steeds meer bedrijven zien applicatie modernisering en transformatie als de sleutel tot concurrentievoordeel in het huidige digitale tijdperk. Wij bieden diverse technologieën om  hun digitale behoeften te ondersteunen. '

Klik hier om een gratis exemplaar van het rapport te downloaden.