13 apr, 2016

BNP Paribas Fortis, Hello Bank!, A little bird told me, en ROC Tilburg winnen 'Website of the Year'- CMS awards

Rotterdam, 13 april 2016 - Progress (NASDAQ: PRGS) heeft de winnaars van de jaarlijkse Telerik Sitefinity 'Website of the Year'-awards aangekondigd. Deze prijs wordt uitgereikt aan innovatieve of best-in-class websites die zijn ontwikkeld met het Telerik Sitefinity Content Management System (CMS) van Progress. Sinds 2011 worden de awards jaarlijks uitgereikt aan websites op basis van hun creativiteit, design, gebruikerservaring, functionaliteit en algemene presentatie.

Dit jaar werden er Sitefinity-websites genomineerd in 18 verschillende categorieën, waaronder intranet, e-commerce, bankzaken en educatie. De winnaars voor 2015 zijn in twee fases geselecteerd. Eerst koos een jury per categorie de drie beste websites en vervolgens kon de community een stem uitbrengen. In totaal stemden bijna 8.000 mensen op de genomineerde websites.

Twee Nederlandse en twee Belgische websites bevonden zich onder de winnaars:

Philippe Smets, Head of Internal Communications, BNP Paribas Fortis.

"We hebben de juiste keuze gemaakt om in samenwerking met idweaver Sitefinity-technologie in te zetten. Dixit Today is een belangrijke tool in de digitalisering van BNP Paribas Fortis en stelt onze medewerkers in staat om net zo mobiel en digitaal te zijn als onze klanten."

Philippe Smets, Head of Internal Communications, BNP Paribas Fortis.

"Vanaf het begin hadden we al een goed gevoel over dit project. Ons belangrijkste doel is de visualisatie van content en informatie op een manier die aantrekkelijk is voor studenten en hun ouders.
Zij zoeken informatie op via smartphones en tablets. Samen met Estate zijn we erin geslaagd om met Sitefinity een mobiel platform te maken die dit ondersteunt. Deze award is een extra motivatie voor ons en we zijn er dan ook zeer trots op dat we deze award hebben gewonnen."

Helen Suykerbuyk, hoofd Communicatie en Marketing ROC Tilburg.

"De Nederlandse en Belgische winnaars laten zien wat er allemaal mogelijk is bij het ontwikkelen van websites met Telerik Sitefinity CMS", aldus Stephan Leferink, General Manager Benelux bij Progress. "Ze hebben kwalitatief hoogstaande websites ontwikkeld die met recht zijn verkozen tot de beste websites in hun categorieën."

Kijk hier voor meer informatie over de awards en alle winnaars.

Voor meer informatie:

Op 23 juni organiseert Progress in Rotterdam de Progress Summer Summit. Kijk hier voor meer informatie over het event dat in het teken staat van digitale transformatie.